Sunday 13 November 2011

khasiat collagen untuk wanita

Cantik, muda, slim antara vocabulary wajib dalam kamus seorang yang bergelar wanita. Sebab tu di pasaran, macam-macam produk kecantikan dilambakkan, anti penuaan la, anti kedut, collagen, produk slimming, krim slimming, pil kapsul kurus. Setiap masa ada saja produk2 baru di pasaran yang menawarkan khasiat hebat untuk kecantikan tak kira secara traditional, herba dan sebagainya. Ini semua kerana mereka tahu, wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan.

Saya tak terkecuali, nama pun wanita kan. Cakap jer apa saja yang membawa kebaikan untuk kulit, badan, muda sapa yang tak nak try, janji cantik kan disamping menambahkan confident diri. Sapa la yang tak nak nampak muda kan.

Ada satu produk yang saya rasa tak kurang hebatnya memberikan kesan yang sama, Vitalfood BioYouth by Dr Azimuth. Saya yakin dengan produk Dr Azimuth yang menggunakan bahan2 natural dan tidak memudharatkan. Yer la, cantik pun nak, sihat pun nak kan. Ada banyak rangkaian produk kecantikan Dr. Azimuth, boleh check dalam website dia.

Vitalfood Bio Youth ni senang diminum dan rasanya okay. Nak kata sedap macam teh tarik tu tak la, tapi bagi saya yang susah nak telan produk2 yang rasa pelik2, produk ni memang okay. Cuma bancuh 1-2 sudu teh sebelum meal, minum, senang. Macam minum air limau rasanya, for me la.

Harga RM60 sebotol tapi boleh tahan 2 bulan jugak la. But most important is, khasiat collagen yang ada didalamnya membantu wanita melambatkan penuaan, saya bukan contoh terbaik sebab tak discipline, tapi tengok la Dr. Azimuth sendiri looks young kan.

Kalau sesiapa yang tinggal di area Tanjung Rambutan, Perak boleh dapatkan dari teman baik saya Pn Saadiah 017-4155735. Walau apa pun produk kecantikan pilihan anda, better discipline kan diri, sebab saya nampak, orang yang maintain ni selalunya sangat discipline dalam menjaga kecantikan diri, lain la anda memang naturally cantik..beruntung sungguh.

No comments:

Post a Comment